megatmohammad's FotoPage

By: megatmohammad megatomar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Thursday, 11-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
gambar-gambar susulan kejadian

 
 
 
View all 4 photos...


Monday, 1-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
trip 3 ball ke selatan united kingdom...

 
 
 
View all 5 photos...
satu perjalanan yg agak memenatkan...bermula dari pekan stafford sesudah selesai kerja dan terus ke kota cardiff...singgah sekejap kat umah org kampung yg sesama mengaji di seberang laut...dgn rehat yg tak brapa nak cukup perjalan di teruskan ker bristol(kota terusan n byk kapal) kemudian ke bath(kota italy) rasa macam kat italy lak...lalu diteruskan lagi ker stonehenge(saja gie tengok batu)...dan lepak kejap kat surrey(jumpa member yg ada at sana lak) dgn misi menghantar kain batik..dan dgn hati kerasnya balik gak malam tue...fuh satu journey yg manyak syok...berjaya mengkhatamkan semua tempat dlm masa 24jam..terima kasih kepada kete aku yg sgt bagus tue...di kau byk menolong...poyo ah oi


Thursday, 12-May-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
bila dah abis exam..nasib baik ada gak nondos halal...

penambah perisa makanan..
tangan bergelang..
aneka menu..
View all 6 photos...
sory it just a begining...


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net